X

  • نام و نام خانوادگی: حسن رضائی
  • جایگاه سازمانی: رئيس اداره منابع انساني و رفاه
  • تاریخ تولد: 1352
  • محل تولد: ملایر
  • لیسانس مدیریت دولتی
  • فوق لیسانس مدیریت دولتی

سوابق کاری

  • کارشناس مسئول آموزش
  • کارشناس مسئول بودجه

شرح وظایف


  • مراقبت در ثبت کلیه نامه های وارده به اداره کل وتوزیع آن بین واحدهای مربوطه
  • مراقبت درتحریر وصدور نامه های صادره وارسال آن به ادارات مربوطه وهمچنین تحویل نامه های پستی به اداره پست
  • تهیه پیش نویس احکام نقل وانتقال طبق دستور مقام مافوق
  • تهیه پیش نویس احکام برقراری فوق العاده شغل وسایر مزایای کارمندان ومستخدمین واحدمربوط
  • تهیه پیش نویس احکام مرخصی ویا معذوریت کارمندان ومستخدمین اداره کل وواحدهای تابعه
  • تهیه فهرست ملزومات اداری وتجهیزاتی اداره کل
  • مراقبت در ضبط نامه های پرسنلی ونگهداری پرونده های کارکنان
  • نظارت درتهیه وتنظیم اوراق ومدارک برقراری حقوق وظیفه وارث مستخدمین متوفی وتغییرات حاصله وفهرست آنها
  • تنظیم وارسال فهرست وتغییرات پرسنلی ماهانه به اداره کل امور اداری ورفاه ودفتر تشکیلات وبودجه
  • مراقبت در ابلاغ رونوشت کلیه مصوبات دستورالعملها وائین نامه ها ی اداری واصله از مقامات مافوق به واحدهای تابعه طبق دستور مدیر کل
  • نگهداری پرونده واوراق محرمانه که به امو رعمومی ارجاع داده می شود.
  • نظارت درخرید وتحویل لوازم واحتیاجات فوری اداری از محل تنخواه گردان وتقسیم آن بین کارمندان
  • رسیدگی وپاراف کلیه پیش نویسهای تهیه شده مربوط به امور عمومی
  • تهیه گزارشات مهم وضروری وارائه به مقام مافوق
  • مراقبت در امر حضور وغیا ب کارکنان ونظارت برکارکنان تحت سرپرستی
  • انجام سایر امو رمحوله حسب دستور مقام مافوق