X

نادر جنتی
  • نام و نام خانوادگی: نادر جنتی
  • جایگاه سازمانی: معاون توسعه مدیریت و منابع
  • تاریخ تولد: 1340
  • محل تولد: گچساران

تحصیلات: کارشناس حسابداری - کارشناس ارشد مدیریت دولتی و دانش آموخته دوره دکترای اقتصاد دانشگاه علامه

سوابق کاری

  • کمک ممیز مالیاتی از سال 1362 تا 1367
  • اممیز مالیاتی ز سال 1368 تا 1371
  • سرممیز مالیاتی از سال 1372 تا 1375
  • ممیز کل مالیاتی از سال 1376 تا 1377
  • معاون اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه از سال 1377 تا 1379
  • معاون اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان خوزستان از سال 1379 تا 1380
  • مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان قم از سال 1381 تا 1382
  • رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان قم از سال 1382 تا 1384
  • مدیر کل امور مالیاتی غرب تهران از سال 1384 تا نیمه سال 1385
  • مدیرکل امورمالیاتی استان تهران از نیمه سال 1385 تا بهمن سال 1386
  • رئیس امورمالیاتی استان تهران (همترازی معاون رئیس سازمان امورمالیاتی کشور) از یهمن سال 1386تا آبان 1388
  • رئیس امورمالیاتی شهر تهران (همترازی معاون رئیس سازمان امورمالیاتی کشور) از آبان 1388
  • معاون توسعه مدیریت و منابع از سال 1392تا سال 1395
  • معاون مالیات های مستقیم از 1395 تا 1398
  • عضو هسته مرکزی گزینش در سازمان امورمالیاتی
  • عضو هیئت تخلفات اداری در وزارت اموراقتصادی و دارایی
  • نماینده وزیر در هیأتهای حل اختلاف مالیاتی
  • مسئول حراست اداره کل اموراقتصادی و دارایی
  • عضو هیأت حسابرسی موضوع بند 3 ماده 97
  • دبیر ستاد سرمایه گذاری استان قم
  • عضو شورای پژوهشی سازمان
  • رئیس شورای فرهنگی سازمان
  • رئیس کمیته تخصصی ساختار و فناوری های مدیریتی
  • رئیس کار گروه تخصصی نقل و انتقالات سازمان
  • عضو کمیته پیشگیری از وقوع تخلفات وتقویت کارآمدی دستگاهای اجرایی
  • عضو کمیته تخصصی سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم
  • عضو کمیته تخصصی دولت الکترونیک و هوشمند سازی
  • رئیس کمیته تخصصی سرمایه انسانی
  • الف: تألیفات
  • تهیه وتدوین مستندات درآمدهای دولت با تاکید بر درآمدهای استانی
  • کتاب گام به گام با مالیات
  • کتاب گزیده ای از قوانین و مقررات استخدامی
  • تهیه وتدوین کتاب مالیات حکومتی از منظر علما و مراجع عظیم الشأن تقلید در 2 جلد
  • پایان نامه دوره کارشناسی ارشد با عنوان بررسی موانع و راهکارهای اجرایی وصول به موقع درآمدهای مالیاتی استان
  • انجام پروژه تحقیقاتی پیرامون شهرکهای صنعتی استان قم
  • انجام پژوهش های تحقیقاتی در زمینه های مختلف مالی و مالیاتی
  • ب: تدریس
  • تدریس دروس حسابرسی، اقتصادی، مالی و مالیاتی در دانشگاههای مختلف

شرح وظایف


  • مشارکت درتعیین استراتژیها و برنامه ریزیهای کلان سازمان وتدوین خط مشی های مربوط به انجام ماموریتهای سازمان .
  • نظارت بر امور مالی و محاسباتی و نگاهداری وتنظیم حسابها برطبق قانون و ضوابط و مقررات مربوط و حفظ اسناد و دفاتر مالی .
  • نظارت بر انجام امورکارکنان در زمینه های استخدام، انتصابات، انتقالات و سایر موارد طبق قوانین ومقررات استخدامی درقالب طرح جامع نیروی انسانی سازمان .
  • نظارت بر برنامهریزی در زمینه امور رفاهی کارکنان سازمان.
  • برنامهریزی و نظارت درخصوص ساختار تشکیلاتی مورد نیاز سازمان و انجام اصلاحات لازم و همچنین تدوین شرح وظایف واحدها و تهیه و اجرای طرح طبقه بندی و ارزشیابی مشاغل.
  • نظارت بر تهیه بودجه پیشنهادی سازمان با همکاری سایر واحدهای ستادی و ارائه و پیگیری بودجه سازمان و واحدهای تابعه در مراجع ذیربط .
  • نظارت بر تهیه و تنظیم دستورالعمل بودجه سازمان براساس بخشنامه بودجه و ابلاغ آن به کلیه واحدهای سازمان .
  • برنامه ریزی در خصوص برآورد اعتبارات و نیازها برای دستیابی به اهداف و برنامههای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و توزیع متناسب اعتبارات .
  • نظارت بر مبادله موافقت نامههای سازمان، پیگیری تخصیص اعتبارات و وجوه بصورت مستمر و اعلام آن به واحدهای ذیربط .
  • نظارت بر عملکرد و ارزیابی بودجه در انطباق با برنامه های تعیین شده و ارائه گزارشهای موردی و دورهای.
  • بررسی بودجه سالانه براساس موافقت نامه ها واهداف سازمان و تهیه گزارش عملکرد جهت مقامات ذیربط .
  • نظارت بر قراردادهای منعقده با بخش خصوصی در زمینه ارائه خدمات و تهیه گزارش های لازم .
  • نظارت بر برنامه ریزی جامع نیروی انسانی واستقرار نظام انتخاب، انتصاب و ارزشیابی مدیران.
  • انجام مطالعات به منظور ارتقای سلامت نظام اداری .
  • ایجاد هماهنگی بین واحدهای تابعه با یکدیگر و با دیگر واحدهای سازمان.
  • ارشاد و راهنمایی مدیران واحدهای تابعه به منظور حسن اجرای امور مربوطه .