X

فرود محمدی
  • نام و نام خانوادگی: فرود محمدی
  • جایگاه سازمانی: مدیرکل امور پشتیبانی
  • تاریخ تولد: 1346
  • تحصیلات:کارشناس حسابداری دولتی-کارشناس ارشد مدیریت دولتی

سوابق کاری

  • معاون پشتیبانی امور مالیاتی استان تهران
  • معاون پشتیبانی اداره کل امور مالیاتی استان تهران
  • ذیحساب در دستگاههای اجرایی مختلف به مدت 10 سال نظیر استانداری، سازمان امور اقتصادی و دارایی، سازمان بهزیستی، گمرک، ثبت احوال و...
  • مسئولیت برگزاری چندین مرحله مناقصات و مزایده های مربوط به خرید، فروش و واگذاری خدمات در سطح استان تهران و کرج سابق و در طی سنوات تصدی مسئولیت ذیحساب دستگاههای اجرایی
  • مشاور امور ایثارگران در امور مالیاتی استان تهران و دبیر کمیته انتصابات ، دبیر ارتقای سلامت اداری ، دبیر کمیته صرفه جویی ، دبیر کمیته تحول اداری و تکریم ارباب رجوع، دبیر ستاد اقامه نماز و امر به معروف، دبیر کمیته رفاهی و درمانی، عضو کمیته تحقیق و پیگری درآمدهای مالیاتی، عضو کمیته برنامه ریزی، عضو کمیته امنیت فناوری و اطلاعات
  • عضو ستاد درآمد و تجهیز منابع در استان تهران(استانداری)، عضو کار گروه اشتغال استان
  • عضوشورای فنی دراستان قم عضوکمیته فنی و تخصصی و بررسی موارد خاص امور محاسباتی و مالی در استانهای قم و کهگیلویه و بویر احمد
  • عضو هیات موسس شرکت تعاونی مسکن در امور مالیاتی استان تهران که منجر به ساخت و احداث بیش از 500 واحد مسکونی برای همکاران گردید.
  • تدریس دروس حسابداری دولتی وقوانین و مقررات مالی و محاسباتی
  • گذراندن دوره مدرسی دروس حسابداری دولتی، قوانین و مقررات مالی و محاسباتی و... در دانشکده امور اقتصادی و دارایی
  • طی بیش از 1000 ساعت دوره های آموزشی در زمینه های شغلی، مدیریتی و امنیتی
  • مدیرنمونه استان تهران در جشنواره شهید رجایی سال 1389.

شرح وظایف


  • نظارت بر امور واگذارشده به پیمانکاران به منظور حسن انجام امور پشتیبانی و خدماتی در سازمان.
  • انجام امور مزایده، مناقصه، تشریفات و تشکیل کمیسیونهای مربوط جهت پیمانکاری به منظور واگذاری امور به بخش غیر دولتی برابر مقررات موجود و بررسی و اظهارنظر در پرداخت صورت وضعیت قانونی پیمانکاران و بهای سوخت ساختمانهای ستاد مرکزی .
  • رسیدگی و پرداخت بهای خرید لوازم اداری، نوشت افزار، مطبوعات و دیگر کالاهای خریداری شده .
  • اعمال مدیریت اجرایی و نظارت بر امور پروژههای نوسازی، بازسازی، احداث تکمیل و انتخاب مشاور، پیمانکار و ناظر مقیم و عقد و مبادله قرارداد جهت اجرای پروژهها .
  • تهیه شناسنامه جامع کلیه ساختمانهای ملکی و استیجاری سازمان در سطح کشور.
  • انجام کلیه امور مربوط به ارسال و مراسلات و امور پشتیبانی برگزاری همایش ها و امور خودروئی و..
  • انجام کلیه امور مربوط به برگزاری مناقصات، مزایده ها ،ترک تشریفات مناقصه و تشکیل جلسات کمیسیون های مربوطه .
  • انجام کلیه امور مربوط به تنظیم قرارداد و واگذاری امور اجرایی ستاد سازمان به بخش غیردولتی و نظارت بر حسن اجرای آن امور و بررسی، تائید و ارسال صورت وضعیت پیمانکاران به ذیحسابی و اداره کل امورمالی تا تسویه حساب نهایی.
  • ثبت کلیه اطلاعات تمامی مناقصات و قراردادها در: سامانه مناقصات الکترونیکی دولت، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات، سامانه نظارت بر معاملات سازمان بازرسی کل کشور، پایگاه اطلاعات قراردادهای کشور.
  • نظارت بر کلیه امور مربوط به خرید و اجاره زمین یا ساختمان، احداث، نوسازی، بازسازی، نگهداری و تعمیرات پروژه ها، ساختمان و تاسیسات سازمان متبوع در سطح کشور از نظر فنی .
  • انجام کلیه امور مربوط به خرید، اجاره، احداث، نوسازی، بازسازی، نگهداری و تعمیرات املاک، ساختمان و تاسیسات در اختیار ستاد سازمان.
  • تهیه و بروز رسانی بانک اطلاعات املاک و خودروهای در اختیار سازمان در سطح کشور.
  • انجام کلیه امور مربوط به نگهداری و استفاده از خودروهای دولتی در اختیار ستاد سازمان و انعقاد قرارداد با بخش غیر دولتی جهت ارائه خدمات نقلیه در سطح ستاد سازمان
  • سیاست گذاری، نظارت و اجرای کلیه امور مربوط به ارائه خدمات پذیرایی و نظافت در ساختمانهای در اختیار ستاد سازمان و برگزاری همایشها و جلسات سراسری.
  • انجام کلیه امور مربوط به پیش بینی، برآورد و تأمین نیازهای ستاد سازمان در زمینه وسایل، ملزومات، تجهیزات و نگهداری و توزیع آنها بین واحدهای مختلف و کنترل موجودی های آنها.
  • اجرای فرآیند خرید کالا و خدمات منطبق بر ضوابط و مقررات و تهیه و تنظیم مستندات قانونی و بررسی صورتحساب ها و پرداخت آنها از محل تنخواه گردان دریافتی و ارسال اسناد پرداخت شده به ذیحسابی و اداره کل امور مالی.
  • مشارکت با مرکز آموزش، پژوهش و برنامه ریزی مالیاتی در زمینه تهیه متون و برنامه های آموزشی به منظور توسعه و ارتقاء توانمندیها و شایستگیهای شغلی کارکنان براساس نیاز سنجی آموزشی.
  • هدایت و راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی در راستای انجام بهینه وظایف محوله و نظارت بر چگونگی عملکرد آنان (ارزشیابی ،ارتقاء، تخصیص پاداش و ...)
  • انجام سایر موارد ارجاعی از سوی مقام مافوق.