X

بهرام سلطانی
  • نام و نام خانوادگی: بهرام سلطانی
  • جایگاه سازمانی: دبیر هیات تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی
  • محل تولد: بابل

فوق لیسانس مدیریت آموزشی

سوابق کاری

  • ممیز مالیاتی شرق تهران
  • سر ممیز و ممیز کل امور مالیاتی استان تهران
  • معاون مدیر کل دفتر نظارت و بازرسی
  • مدیر کل دفتر ریاست سازمان امور مالیاتی
  • نماینده هیات های حل اختلاف مالیاتی
  • مشاور مالیاتی رییس کل سازمان

شرح وظایف


  • تهیه متن آگهی انتخاب مشاوران رسمی مالیاتی و سایر آگهی های لازم و انجام تشریفات اداری تا مرحله تائید آگهی مزبور توسط هیئت و چاپ در روزنامه های کثیر الانتشار و سامانه های الکترونیکی.
  • دریافت مدارک لازم از متقاضیان احراز عنوان مشاور رسمی مالیاتی و تشکیل پرونده برای آنان و اقدام جهت رفع نواقص احتمالی.
  • پیشنهاد طراحی و استقرار سیستم جامع اطلاعات رایانه ای به معاونت فناوریهای مالیاتی در مورد مشاوران رسمی مالیاتی و کلیه متقاضیان احراز عنوان مشاور رسمی مالیاتی و بهنگام نمودن این اطلاعات به منظور استفاده هیئت تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی.
  • پاسخگویی به سوالات متقاضیان و مراجعین در خصوص مراحل و چگونگی تشخیص صلاحیت و انتخاب مشاوران رسمی مالیاتی.
  • تدارک مقدمات لازم برای برگزاری آزمون.
  • نگهداری اطلاعات متقاضیان درخواست عضویت با رعایت حفظ محرمانه بودن آن.
  • مکاتبه با مراجع ذیصلاح و پیگیری لازم درخصوص تائید صلاحیت های عمومی متقاضیان احراز عنوان مشاور رسمی مالیاتی.
  • تهیه و ارائه گزارشات، آمار و اطلاعات مورد نیاز هیئت تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی .
  • انجام کلیه امور مکاتباتی و عمومی مربوط به وظایف هیئت تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی .
  • انجام اقدامات لازم برای برگزاری جلسات هیئت از قبیل: دستور جلسات و ارسال دعوتنامه و همچنین تنظیم و نگهداری صورتجلسه به ترتیب تاریخ تشکیل جلسات .
  • انجام سایر وظایف محوله از طرف هیئت تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی .
  • مشارکت با مرکز آموزش، پژوهش و برنامه ریزی مالیاتی در زمینه تهیه متون و برنامههای آموزشی به منظور توسعه و ارتقاء توانمندی ها و شایستگی های شغلی کارکنان براساس نیاز سنجی آموزشی
  • هدایت و راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی در راستای انجام بهینه وظایف محوله و نظارت بر چگونگی عملکرد آنان (ارزشیابی ،ارتقاء، تخصیص پاداش و ...)
  • انجام سایر موارد ارجاعی از سوی مقام مافوق.
  • دریافت مدارک لازم از متقاضیان احراز عنوان مشاور رسمی مالیاتی و تشکیل پرونده برای آنان و اقدام جهت رفع نواقص احتمالی.
  • پیشنهاد طراحی و استقرار سیستم جامع اطلاعات رایانه ای به معاونت فناوریهای مالیاتی در مورد مشاوران رسمی مالیاتی و کلیه متقاضیان احراز عنوان مشاور رسمی مالیاتی و بهنگام نمودن این اطلاعات به منظور استفاده هیئت تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی .
  • پاسخگویی به سوالات متقاضیان و مراجعین در خصوص مراحل و چگونگی تشخیص صلاحیت و انتخاب مشاوران رسمی مالیاتی .
  • تدارک مقدمات لازم برای برگزاری آزمون .
  • نگهداری اطلاعات متقاضیان درخواست عضویت با رعایت حفظ محرمانه بودن آن.
  • مکاتبه با مراجع ذیصلاح و پیگیری لازم درخصوص تائید صلاحیت های عمومی متقاضیان احراز عنوان مشاور رسمی مالیاتی .
  • تهیه و ارائه گزارشات، آمار و اطلاعات مورد نیاز هیئت تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی .
  • انجام کلیه امور مکاتباتی و عمومی مربوط به وظایف هیئت تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی .
  • انجام اقدامات لازم برای برگزاری جلسات هیئت از قبیل: دستور جلسات و ارسال دعوتنامه و همچنین تنظیم و نگهداری صورتجلسه به ترتیب تاریخ تشکیل جلسات
  • انجام سایر وظایف محوله از طرف هیئت تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی .
  • مشارکت با مرکز آموزش، پژوهش و برنامه ریزی مالیاتی در زمینه تهیه متون و برنامه های آموزشی به منظور توسعه و ارتقاء توانمندی ها و شایستگی های شغلی کارکنان براساس نیاز سنجی آموزشی
  • هدایت و راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی در راستای انجام بهینه وظایف محوله و نظارت بر چگونگی عملکرد آنان (ارزشیابی ،ارتقاء، تخصیص پاداش و ...)
  • انجام سایر موارد ارجاعی از سوی مقام مافوق.